Wdrożyliśmy analitykę internetową rozbudowaną o dodatkowe moduły na nowym sklepie internetowym

 

mptech analityka internetowa

 

Sklep mPTech
Sklep on-line firmy mPTech to przestrzeń, w której można wygodnie, szybko i bez ryzyka dokonać zakupów wszystkich oferowanych produktów marek myPhone, HAMMER, SmartView oraz TechBite
Więcej o sklepie dowiesz się na sklep.mptech.eu

 

Firma mPTech
mPTech Sp. z o.o. (dawniej myPhone Sp. z o.o.) z siedzibą we Wrocławiu to największy polski producent telefonów o ogólnoeuropejskim zasięgu działalności. Działa z powodzeniem od 2007 roku. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej, funkcjonującego od 2001 roku.
Więcej o mPTech dowiesz się na mptech.eu

 

Wyzwanie
Analityka internetowa stanowi duże wsparcie dla działań marketingowych i sprzedażowych online, dzięki czemu możemy precyzyjnie określać efekty poszczególnych działań.
W związku z uruchomieniem nowej wersji sklepu internetowego, klient postawił przed nami wyzwanie wdrożenia analityki internetowej wraz z rozbudową jej o dodatkowe moduły. Dodatkowo była tez potrzeba ujednolicenia danych pomiędzy stroną marki myphone.pl a sklepem sklep.mptech.eu (które znajdują się na różnych domenach).

 

Zakres współpracy
– analiza sytuacji wyjściowej klienta
– analiza biznesowa (określenie potrzeb klienta)
– określenie celów, czyli ustalenie co ma być mierzone, jakie funkcjonalności mają zostać wdrożone
– przygotowanie wytycznych do wdrożenia i konfiguracja narzędzi
– weryfikacja wprowadzonych wytycznych i poprawności przekazywanych danych do systemu analitycznego

 

Firma k32 posiada niezwykle bogatą wiedzą na temat analityki internetowej. Projekt prowadzony był z starannością i zaangażowaniem. Na etapie realizacji projektu wychwycone zostało wiele nieprawidłowości, które zostały na bieżąco poprawione.
Poprawne zbieranie danych, ich analiza i podejmowanie decyzji na ich podstawie to jeden z kluczowych elementów naszej strategii.
Tomasz Prokopczuk, Head of Digital

 

Rezultaty
– możliwość precyzyjnej oceny efektów prowadzonych kampanii marketingowych
– możliwość korzystania z zaawansowanych raportów dzięki wdrożeniu Enhanced Ecommerce
– możliwość mierzenie nie tylko wielkości sprzedaży, czy kanałów sprzedaży jak w przypadku klasycznego modułu ecommerce ale także dostęp do informacji jak dobrze towar jest wyeksponowany na półkach (raporty skuteczności list)
– możliwość rozpoznania użytkowników pomiędzy dwoma różnymi stronami myphone.pl i sklep.mptech.eu
– możliwość analizy sprzedaży na poziomie zestawów produktowych
– możliwość analizy ruchu na poziomie kategorii produktowych (zostało to ujednolicone pomiędzy dwoma różnymi stronami)
– możliwość mierzenie efektów promocji wewnętrznych, które są prowadzone na sklepie internetowym
– i wiele innych możliwości

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, napisz do nas przez poniższy formularz.

 

Your Email (required)

Subject

Your Message (required)