Wdrożyliśmy analitykę internetową rozbudowaną o dodatkowe moduły na nowym sklepie internetowym

 

mptech analityka internetowa

 

Sklep mPTech
Sklep on-line firmy mPTech to przestrzeń, w której można wygodnie, szybko i bez ryzyka dokonać zakupów wszystkich oferowanych produktów marek myPhone, HAMMER, SmartView oraz TechBite
Więcej o sklepie dowiesz się na sklep.mptech.eu

 

Firma mPTech
mPTech Sp. z o.o. (dawniej myPhone Sp. z o.o.) z siedzibą we Wrocławiu to największy polski producent telefonów o ogólnoeuropejskim zasięgu działalności. Działa z powodzeniem od 2007 roku. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Centralno-Wschodniej, funkcjonującego od 2001 roku.
Więcej o mPTech dowiesz się na mptech.eu

 

Wyzwanie
Analityka internetowa stanowi duże wsparcie dla działań marketingowych i sprzedażowych online, dzięki czemu możemy precyzyjnie określać efekty poszczególnych działań.
W związku z uruchomieniem nowej wersji sklepu internetowego, klient postawił przed nami wyzwanie wdrożenia analityki internetowej wraz z rozbudową jej o dodatkowe moduły. Dodatkowo była tez potrzeba ujednolicenia danych pomiędzy stroną marki myphone.pl a sklepem sklep.mptech.eu (które znajdują się na różnych domenach).

 

Zakres współpracy
– analiza sytuacji wyjściowej klienta
– analiza biznesowa (określenie potrzeb klienta)
– określenie celów, czyli ustalenie co ma być mierzone, jakie funkcjonalności mają zostać wdrożone
– przygotowanie wytycznych do wdrożenia i konfiguracja narzędzi
– weryfikacja wprowadzonych wytycznych i poprawności przekazywanych danych do systemu analitycznego

 

Firma k32 posiada niezwykle bogatą wiedzą na temat analityki internetowej. Projekt prowadzony był z starannością i zaangażowaniem. Na etapie realizacji projektu wychwycone zostało wiele nieprawidłowości, które zostały na bieżąco poprawione.
Poprawne zbieranie danych, ich analiza i podejmowanie decyzji na ich podstawie to jeden z kluczowych elementów naszej strategii.
Tomasz Prokopczuk, Head of Digital

 

Rezultaty
– możliwość precyzyjnej oceny efektów prowadzonych kampanii marketingowych
– możliwość korzystania z zaawansowanych raportów dzięki wdrożeniu Enhanced Ecommerce
– możliwość mierzenie nie tylko wielkości sprzedaży, czy kanałów sprzedaży jak w przypadku klasycznego modułu ecommerce ale także dostęp do informacji jak dobrze towar jest wyeksponowany na półkach (raporty skuteczności list)
– możliwość rozpoznania użytkowników pomiędzy dwoma różnymi stronami myphone.pl i sklep.mptech.eu
– możliwość analizy sprzedaży na poziomie zestawów produktowych
– możliwość analizy ruchu na poziomie kategorii produktowych (zostało to ujednolicone pomiędzy dwoma różnymi stronami)
– możliwość mierzenie efektów promocji wewnętrznych, które są prowadzone na sklepie internetowym
– i wiele innych możliwości

 

Jeżeli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, napisz do nas przez poniższy formularz.

 

Your Email (required)

Subject

Your Message (required)

Wpisz poniżej słowo zielony bez żadnej spacji dwa razy